Saturday, February 06, 2010

It's all about Ali

Inilah wajah-wajah Ali sejak seawal usia 4 bulan. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan dan tahun ke tahun ... Ali membesar menjadi seorang anak yang aktif, bijak dan pelawak.






Hari ini genap Ali dua tahun. Sekejap sungguh masa berlalu. Semoga membesar menjadi anak yang soleh, InsyaAllah.

Wajah Ali hari ini, kini, waktu ini.


Video-video Ali yang sempat di rakam sepanjang dia membesar ...

video video


video video

8 comments:

Pa'chik said...

dah dua tahun eh? cepatnya besau...

izinni said...

ya. dah dua tahun. yang ni tak nak mintak ke? hehehehe

DeeN said...

Owh! Cepat kan masa berlalu. Tak sabar nak tgk Ali umur 20 tahun. Mesti hensem. Nak wat menantu buleh kakkkk??? ;)

DeeN said...

Alaaaa... xleh nak tgk video. Tak abailabel la plak. Huhukk... nak tgk Aliii, nak tgk... ;)

Pa'chik said...

hakhak... kek sama ngan kek haikal masa dua taon ari tu... kikiki... tapi dia punya kaler biru... gambar tu sama rasanya...

izinni said...

DeeN,
nak jadi besan ek? silalah kawin cepat dan beranak cepat okeh?! hehehehe
dan sangatlah rugi tak boleh tengok video. hahahhaa

pa'chik,
sama ek? dah itu trend sekarang. hehehehe .. dari ben10, baiklah si kembar tu ;)
selamat hari jadi terlambat untuk haikal. mu bagi dio gapo, po'chik?

achik said...

hepi belated besday Ali.. kejap je 2 tahun dah.. :)

achik said...

oh2 saya dah jumpa FB akak.. ;p