Wednesday, July 24, 2013

Hampir setahun ...

Hampir setahun ku biarkan laman ini usang tanpa sebarang catatan ...
Dalam tempoh banyak yang berlaku.
Suka.
Duka.
Gila.

Banyak perkara yang mahu aku luahkan. Tapi aku adalah aku ... tidak mudah untuk berkongsi segala-galanya sesuka hati. Akal ini akan menapis apa yang boleh, apa yang tidak.

Yang pasti ... aku perlu kumpul semua kekuatan dan semangat untuk kembali semula mewarnai kanvas halaman ini ...

Ya ... sudah banyak kali aku beritahu diri ini supaya kembali ... degil tidak mendengar kata.

Arghhhhh ... aku perlu kembali menulis seperti dahulu kala. FB ternyata membantutkan segalanya ...

3 comments:

achik said...

salam kak..

mudah2an semuanya dipermudahkan..

salam Ramadhan.. :)

iman mawaddah said...

Assalamualaikum kak izinni..sahabat lama. Apa khabar? Mudah2an sentiasa ceria seperti selalu

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)