Wednesday, August 08, 2007

Meluap ...





Apabila hanya gambar dapat menggambarkan apa yang dirasa ....








11 comments:

mudin001 said...

uh... bahangnya terasa sampai ke sini. kenapa?

Pa'chik said...

buat iklan carik pekerja baru la...
suruh mereka yang nak berenti tu gi buat iklan tu. Rame lagi yang butuh pekerjaan.

acciacca2ra said...

salam izinni,
eh, marah ke awak izinni. tenang-tenang saje izinni, betul kata tok, bahangnye terasa. oklah tak pe, saya datang balik bila ada gambar eskimo dan igloo. bye :)

achik said...

uish.. dah nak sampai tahap meletus tuh.. huhu..

khairyn said...

kebaboooom!

Alahai sayu hati aku tak de dengan ko sekarang ni. Kalau tak mesti aku dah ajak ko pi makan nasi ayam kan kan kan????

Istighfar banyak-banyak.

Anonymous said...

Sabar...
Isykk aku kan ada... nak ajak p mana pun buleh tapi jangan la waktu keje.. huhuhu

Azhar Ahmad said...

Wahhhh panasnya....

Buk Izzi....

Apa yang buk Izzi marahkan? Cuba luahkan. Kan, blog digunakan untuk luahkan perasaan. Mungkin ada kata-kata yang boleh membuatkan ibu senang dan nyaman...

Maaf ye, buk, pandangan saya yang kurang penagalaman hidup....

akirasuri said...

oh.
sabar kak has.
jom kita pi mandi air terjun :)
kasi sejuk sikit hati tu.
tengok hutan-hutan.
he he he.

Pa'chik said...

tulis besar-besar bagi budak-budak ko baca...
Diriwayatkan daripada Ibnu Abbas r.a katanya: Rasulullah s.a.w bersabda: Sesiapa yang mendapati pemimpinnya melakukan perkara yang tidak disukainya, maka hendaklah dia bersabar sesungguhnya sesiapa yang meninggalkan jemaah satu jengkal, maka matinya adalah dikira mati dalam keadaan jahiliah.

kemat said...

dalam keadaan sebegini, kita sering impikan hujan...

izinni said...

Terima Kasih semua.

marah memang meluap. tapi lepas berbicara dengan suami, kurang marah tapi dia pulak join marah sama. mau taknya ... zaujah dia sampai nangis sebab stress. heheheheh ...adehhhh ....

lepas berbincang dari hati ke hati dengan suami .. akhir kata putus telah dibuat.

Apa kata putusnya? .... akan menyusul di entri nanti...insyaAllah.

Sorry pa'chik ... mesti hang cakap aku lari dari perjuangan bila baca entri tu nanti.