Sunday, August 31, 2008

Ramadhan .. bertemu jua kita ...

Sambil bersiap ni ...teman nak ucapkan Salam Ramadhan buat semua. Tak sangka bersua semula dengan Ramadhan yang sangat dirindui. Syukur ke hadrat Ilahi kerana diberi kesempatan sekali lagi untuk bertemu Ramadhan.

Kamu-kamu semua .. selamat puasa kita ya. Selamat berterawih malam ni. Selamat bersahur. Jangan malas-malas bangun sahur.

Bye .. nak gi surau berterawih sekeluarga. Ramadhan pertama buat Ali Qa'id :)

7 comments:

ńĕĕń said...

Salam...

Alhamdulilah bersua lagi dgn Ramadhan di thn ini, insya Allah.

Terasa sayu pula Jumaat lepas, waktu nak balik, memasing saling bermaaf2an, macam nak raya lak pulak... Sepatutnya ianya dilakukan setiap hari kan kan kan... Ini pertama kali kami bermaafan sempena sambut Ramadhan, thn2 sebelumnya ... saya & G jer ... Alhamdulilah ada perubahan :-).

Maaf atas segalanya wpun hanya di alam maya kita berjumpa... Moga Ramadhan thn ini membawa kejayaan buat kita semua umat Islam, insya Allah.

Pa'chik said...

syukur sempat sekali lagi ramadhan...

izinni said...

neen,

ya betul tu. patutnya amalan bermaafan ni dibuat hari2. tapi lepas tu jangan buat lagi kesalahan yang sama. kalau tak maaf tu dah takde makna. orang yang dengar pun tak rasa apa, apatah lagi orang yang ucap.

saya pun nak minta maaf juga. mana la tau kan pernah tersinggung rasa dengan kata2 di blog ni :)

pa'chik,

ya. syukur kita. masa ni la aku teringat kat arwah mak. pertama berRamadhan tanpa dia.

achik said...

salam ramadhan kak.. moga ramadhan kali ni lebih baik dari yang lalu. insya-Allah.. :)

ńĕĕń said...

Salam...

boleh saya ke email Izinni?

khairyn said...

has

salam ramadhan, semoga Allah permudahkan laluan untuk lebih beramal dalam bulan penuh kerbekatan.

izinni said...

achik,
ya mudah-mudahan segalanya dipermudahkan :)

neen,
boleh. silalah :)

kawan,
insyaAllah ... kamu pun sama.