Saturday, July 25, 2009

Layan gambar ...










































































































(Dari kiri ke kanan)

1) Zinnirah dapat telekung baru

2) Cucu-cucu Ayah (Ali, Irfan, Nisaa', Widad)

3)Nisaa' tumpang sekaki tayang hadiah harijadi kakak Zinnirah.

4) Nisaa' & Ali tengah tangkap lentok!

5) Ali senyum control macho.

6) "Henshemnya baby achik ni." Suka achik dengar Nisaa' puji anak bujang dia yang sorang ni.

7) Syabil bangga dapat pingat sukan yang pertama.

8) Syabil dan bestfriend Danny

9) Syabil & The Gang

10) Syabil - Sprint to the finish line ...

11) Jambangan bunga dari anak-anak & suami sempena Hari Ibu yang lalu

12) Sempat jugak Syabil dok melayan Ali masa sukan sekolah hari tu.

5 comments:

akirasuri said...

Comelnya Widad.. Nak buat menantulah.. Haha!

Ok kak has, esok calling2.. Tapi calling2 byk kali takut saya tidur mati.. Kakaka! :)) Sekarang dalam misi bayar dendam tidur! :))

ńĕĕń said...

Salam...

busy tu tak lah sangat... masuk sini setiap hari wpun tiada en3 baru, cuma tulah tak sempat nak tinggal jejak jer...

seronok tengok gambar2 ni, wajah2 ceria yang masih suci...

Rozita said...

byk tu gambar2

achik said...

comelsssssssss.. :)

DeeN said...

Gelagat budak2 memang sukar dilupakan. Suka gambo Ali yg picture no.2 tuh. Comeeeeeeeeelll sangaaaattttt!!!