Saturday, January 17, 2009

Dari KT from Hubby ...

New Message: Zauj

9:07pm
FINAL: PAS menang 2,681! Hancur UMNO.

UPDATE:

Suami aku dah dalam perjalanan balik ke Lembah Klang. InsyaAllah ... sebelum subuh atau selepas subuh baru sampai rumah ... dengan buah tangan KOPOK LEKOR. kekekkeke ...
Esok sarapan kopok ler kami .. huhuhuhuhu ...

Ohhhh .. bijan po'chik dah balik KL .. ekekkee

---------------------------

Terbaru dari Tranungkite yang kena hacked dan sekarang beroperasi dari blogger .. hehehhehe


Takbir PAS/Pakatan rakyat menang majoriti 2,631 undi

Oleh SP

Keputusan terakhir PAS 32,883 undi manakala BN 30,252 undi dan Bebas 193 undi serta hilang wang pertaruhan (tak boleh bantu fakir miskinlah...)

Peratus keluar mengundi ialah 79.73 peratus iaitu 63,967 daripada 80,229 pengundi yang berdaftar.

Pilihan ke-12 sebelum ini Haji Razali memperoleh 32,562 undi, manakala Haji Mohamad Sabu 31,934 undi dan Maimun 685 undi.

18 comments:

Pa'chik said...

sempat habi ko sehat yek?
heheh...

izinni said...

hahahaha

sehattttt ... bersemangat gitu.

izinni said...

oittt ... on la YM. senang .. ekekekke

mudin001 said...

Allahuakbar!

izinni said...

ALLAH MAHA BESAR!

Pa'chik said...

aku kuar ahhh.... mana leh duk umah lepas menang... hahah...

Pa'chik said...

penat ooo duk ngapdet kat tiga tempat, sos dari dua tempat... dah la slow gila...

amek sos dari mkini, ngan blog haris..

apdet kat mtudei, blog, ngan cari... hahahah...

khairyn said...

tahniah

izinni said...

po'chik,
mu acong ke? hahhahahaha

khairyn,
lepas ni mesti kirije kuat.

Pa'chik said...

tak lah... gila hapa aku acong tu...
aku tak nyembang kat cari... semak sangat...

izinni said...

oooo bukan acong eh. kiranya maideen. ngan AN pun bukan la ek. ekekekkeke

aku kat situ dari 2002 lagi tapi on off. kekadang dok gelak baca karenah depa. hehehehehe

Pa'chik said...

hahah... acong tu bingai...
aku tak campur ngan derang la... aku lone ranger je... hehehe...
ko makcikmengamok ke? ekekekke...

ńĕĕń said...

Salam

Alhamdulilah PAS menang.

izinni said...

pa'chik,
hahaha ... sapa tu? tak pernah nampak pun. hehhehehe ..

neen,
alhamdulillah :)

Pa'chik said...

betul la ni... ko makcikmengamok tu eh?

izinni said...

hahahaha bukan la wei. nick aku 3 hurup je. itupun nick baru. nick lama aku mangkok admin yang pelat tu dah arwahkan. nyampah! forum legend woooo ...

hahahhahaha

Pa'chik said...

tiga hurup?
errr.... t@t? ekekke...

izinni said...

@ - huruf ke?

aku jarang participate ... silent reader je selalu. komen apa yg patut je. malas nak layan sgt depa2 tu. mcm xde life je.