Tuesday, August 18, 2009

Tak jadi ...

Rasanya aku terlupa bagitau yang rancangan bercuti ke Port Dickson terpaksa aku batalkan. Kenapa? Sebab semua tempat penginapan penuh.

Jadi aku buat rancangan untuk tukar lokasi. Ke Kuantan i.e Cherating atau Teluk Cempedak. Ada tempat penginapan yang sesuai. Tapi terpaksa batalkan juga. Kenapa? Sebab duit lambat sangat masuk. Ini pun aku masih menunggu.

Akhirnya terpaksa tangguh. Hmmm .... macam kes kursus terjemahan aku la ni. Tangguh sampai 2 tahun. Jangan bercuti pun tangguh lama gitu jugak. Kesian anak-anak. Depa dah berangan nak mandi laut. Nasib depa terima bila dipujuk. Kalau tak mahu merajuk panjang. Aku pun sedih gak ni sebab dah bertahun tak bercuti dan aku akui yang aku sangat-sangat memerlukan cuti.

Takpe. Kumpul duit balik. Lepas raya aku akan pastikan kami pergi jugak bercuti dan tidur di walau semalam pun di hotel. Ya. Anak-anak aku rasa tidur di hotel adalah sangat best. hehehe..

Errr ada sesiapa nak sponsor aku gi cuti-cuti? hahahahhaa ... :P

5 comments:

khairyn said...

nanti pi jer la time kenduri zurd tu :)

Pa'chik said...

lepas raya je laa.... musim semeseme babi nih....

akirasuri said...

Huhu.. setuju dengan 2 orang kat atas saya ni.. :p

Rozita said...

kena tunggu lg
lps ramdhan baru leh gi

Rynn Cowbra said...

i know this is very childish tp rynn pun sgt sukkkaaaaa duduk hotel.

hahahah!