Wednesday, June 20, 2007

Kantoi

Entah kenapa .. aku kebosanan dalam kesibukan dalam kebengongan.

Hahahahahaha .... ada ke pagi tadi masa memandu ke tempat kerja, tiba-tiba air mata mengalir. Lawak sungguh. Semuanya sebab aku dengar si penyampai radio yang dikatakan panas melakukan aksi usik gila pada seorang perempuan. Disakatnya perempuan itu kononnya diplomanya ditarik balik kerana gagal menghadiri konvokesyen. Menangislah perempuan itu beria-ia sedih sebab dikantoikan yang dia perlu ulang satu lagi semester gara-gara kegagalan untuk memaklumkan tentang ketidakhadirannya itu.

Dan aku .. boleh pulak tu terasa sebak dan dalam waktu yang sama sengih. Kantoi betul!

Hahahahahahaha ....



Nota kecik-kenot: Aku ni penat sebenornya. Mental, fizikal ... amat sangat penat sungguh.

17 comments:

Pa'chik said...

lho.. ko pun dah jadik cengeng macam achik, dan fizzy... haha...

Azhar Ahmad said...

Sian kat orang dia buat camtuh... telefon hangit kann?

akirasuri said...

erk.
"sungguh sungguh mengenakan orang depa tu",kata akira yang mulia. ha ha ha.

mudin001 said...

memang tak patut!

achik said...

lawak kejam sungguh.. sabo je la..

jgn pecaya pa'chik.. saya manade cengeng.. ;)

So'od said...

betul tu pa'chik.. kita je yg macho.. yg lain semua kene virus leleh.. hahah..

Si B*ntang said...

si bintang tiba mentaburkan stardust

aku pon macho gakk !

da 2 ari de urg dok kaco2 line tepon.

ntah sape la mereka tuh.

Pa'chik said...

sudah baca berita ini??

acciaccatura said...

wah, telur masin la! dah lama tak makan telur masin. kena beli esok, inshaAllah. mmm... sedap.

kingbinjai said...

perdilah rehat. opah bagaimana?

khairyn said...

Dah confirm belum?

tyrexia said...

bervacasi ke fraser hill... bestt... angin masih sejuk ala-ala bawh 20 degree... bukan mcam cameron highland...

pB said...

Iz..

apa kaitan kantoi dengan telur masin nie???

~~~***aZaHygCoMeL***~~~ said...

adoiii...ni yg rasa cam nak call radio tu suwuh dia kene kan encik so'od plak nih :))

*larikkkkkkkkkkkk

izinni said...

kekantoian kelmarin telah menyebabkan aku terus kantoi satu hari tak gi keje. hahahahha .. relax dan tido kat umah. huhuhuhu

pa'chik said...
ko gelakkan aku ek. nantilah .. ko dapat zaujah lagi cengeng baru tau. hahahaha ...

azhar,
memang telefon rentung tu la. sian budak tu .. beria nangis, merayu ..huhuhuhu

akira san,
depa tu buleh geng dengan akira yang mulia. ekekkeke

najmudin,
kita kata tak patut .. tapi itulah keje depa hari2 dok kantoikan orang ...

achik,
tapi kan budak yang kena tu .. baik laaa ya amat .. dah tau kena kantoi pun cakap sopan2 gak. buleh jadi calon zaujah pa'chik. hahahaha

so'od said...
chreeettttt ... macho amendanya .. rahsia hang kat tangan aku aaa .. hahahaha

ryn,
kita semua macho .. so'od je yang hanchos! ehehehehe

pa'chik,
kenapa dengan berita tu?

izinni said...

accia,
telur masin tu kalau tak berapa masin sangat .. lagi sedap. part telur kuning selalu menjadi rebutan.

king,
udah rehat semalam. Alhamdulillah opah dah sihat .. dah start buat kuih loyang dengan ketupat palas balik.

khairyn,
dah sms hang semalam kan :)

tyrex,
huh! angan2 bervakasi itu terlalu tinggi buat masa ini. kena tunggu dulu ...

pB,
memang takde kaitan pun. heheheh saja je letak .. macam menarik plak gambor telur masin tuh. hehehhe

aZaH,
jom .. kita pakat2 kenakan mamat gurun tuh. hehhehe ... dia takan larat nak kejar kita ... kan ke dia kena curfew. hahahaha

Mak Su said...

sedihnyer... mak su pun tak sanggup kalu kena kantoikan macam tu.. tu namanyer penat lelah