Thursday, July 05, 2007

Pedihnyaaaa ...

"Apa masalah tuan aku ni? Dari pagi tadi tak berhenti keje. Dah berapa banyak tape dia nengok. Tak berenti menaip dari tadi. Dah masuk 2 lebih ni. Nak kata puasa, pagi tadi dia ada teguk air suam segelas. Dia tak kesian kat aku ke? Tolongggglaaaaa ..."

Itulah rentehan Sang Perut yang amat merindui makanan dan minuman. Dia dah berbunyi nyanyi la la la la le le lekkkkkk ... dah naik pedih pun.

Waaargghhhhhh .... aku lapar .... takde mood nak bercerita. Tapi nak makan apa ek? Semua makanan yang terlintas kat kepala tak berjaya menggoda taste bud aku. huhuhuhuhu ....

Makkkk .. Angah lapar. Huh! Lama benar tak makan masakan mak. :-(

12 comments:

Pa'chik said...

ha.. hari tu lagi aku nak tanya...

selain dari webtibi tu.. kat mana lagi berita-berita tu disiarkan?

izinni said...

pa'chik,
aku lapar .. malas nak jawab :p

Anonymous said...

tu.. ada orang bawak masuk memacam kuih tu. rembat la.

izinni said...

cik anonz,
uiksss .. ko ada dalam opis aku ke? huhuhuhu .. bahaya nih!

blackpurple said...

Kira masih baru lagi entri ini ekk... :D

Pa'chik said...

haha.. ada orang dah tau blog ko nih.. hehe.. mesti bos kamu tau ko kutuk dia lepas neh...

Continent : Asia
Country : Malaysia (Facts)
State/Region : Wilayah Persekutuan
City : Petaling Jaya
Lat/Long : 3.0833, 101.65 (Map)
Distance : 71 miles (local visitor)

akirasuri said...

dah makan ke belum ni? he he he.

~~~***aZaHygCoMeL***~~~ said...

la la la la le le lekkkkkk

perut akak bunyik cam keset rosak jer =))

kingbinjai said...

makan burger la

izinni said...

blackie,
sekarang dah malam :D

Pa'chik,
hahahah takdak sapa tau la. hang tu senang kena tipoo! ekekekkee..
cik anonz tu kawan chat aku. ekekekke

errr .. sejak bila pulak opis aku kat PJ? pandai betui hang cari ek? ekekkeke

akira san,
udah. he he he

aZaH,
ha ah. kesian kan :D

king,
tak sedap. rasa burger tu melekat lama kat mulut dengan tekak. sangat tidak menyeronokkan.

Pa'chik said...

tu bukan ko punya la.. tu anon tu punye... apa ra.. lagi pulak... benda.. encik saidmeter yang bagi.. aku salin tampal saja..

Anonymous said...

isykkk takutnyer teman. Siap ada langitud n latitute (betul ke eja?) lagi tu. errr.. mana nak nyuruk bagi orang takleh trace nih......