Wednesday, November 26, 2008

Penghibur ...

Baaaa Cakkkk! (Ali suka main bawah meja)

Eeeeiiiiiii .... (Tunjuk gigi 3 batang)


Ichak nak sholat la .... Apa engok-engok!?




Sayanggggg Sabin ....


Sayangggg Ali ....

11 comments:

Pa'chik said...

gigi dia bukan patah ke ari tu?

akirasuri said...

Errr tunjuk gigi 3 dan satu gigi patah sebab ibu tak perasan Ali naik tangga dan tergolek2.. Haha! :p

ńĕĕń said...

Salam...

sungguh kan bila tengok gelagat bebudak ni kita boleh terhibur...

pandai Ali bergaya... Nissa' tu cute dalam telekongnya...

Irfan cam anak sedara saya yang sulong... sekarang dah bujang & berkeluarga pun... tak pandai bergaduh ngan adik2nya yg 2 org tu... tapi bab sakat menyakat ni beri pada dia... terutamanya dengan E (no 2), maklum E tu manja sikit wpun dia yang tengah...

Mak Su said...

alah comel2nya si kenit si kenit tu

zwitterion said...

gigi Ali tinggal 3.:)

achik said...

comel2nyaaaaaa.. Ali nampak 'pejal' sungguh.. best dipeluk.. hehehe.. :D

izinni said...

ohhh pa'chik,
memang ler patah. tu yang tinggal 3 batang je tu :D .. kalau tak elok je 4 batang ..

ati,
heheheh .. ohhh sekarang dah naik tangga sampai tingkat atas ... errr sudah pasti dengan ibu ikut membontoti expedisi panjat gunung tangga sambil memberi kata2 moral. hahahaha

neen,
errr .. alangkah eloknya kalau depa sungguh tak gaduh. hahahhaha

izinni said...

maksu,
mana2 budak2 tecit sesungguhnya memang comel :)

zwit,
ya. sebab ibu tak pandai jaga :(

achik,
ohhh memang sedap dipeluk dan digomol. dia akan gelak terkekek-kekek bila digomol. hehehhe

khairyn said...

ali - kapla bulat, badan toug, semangat waja, gigi? 3 batang je dah.

babab ibu!

hahahaha

izinni said...

hepppp! babab cik ny balik. hahahahha

da said...

oo inilah ali yg sebaya ngn alya tu eh..sama mcm alya..3 btg gg..tapi 2 tu kat bawah..hehehe
adam n alya pun suka main bawah meja
suka betul si abang dia ngusik adik dia solat...hehehe..yg dok solat tu pun siap jeling kat kamera..hehehehe