Monday, December 29, 2008

Aku bosan ... korang tak bosan ke?

Ini tulisan aku yang 214 dalam blog ni dalam tempoh 1 tahun 9 bulan.
Sejak akhir-akhir ni semangat nak menulis di blog dah teramat-amat kusam. Malas sungguh. Naik menyampah pun ada nengok blog ni. hehehehhehe ...
Ada masanya ada banyak benda aku nak tulis. Macam-macam isu aku nak huraikan. Tapi bila masuk malam je ... lepas kerja dah selesai dan anak-anak dah tido ... aku terus hilang emosi nak tulis apa yang aku dok rasa dan fikir di siang hari tu. Akhirnya ... aku malas nak update. Kalau update pun, dengan syarat je .. asalkan ada.
Dalam kamera tu pun ada gak gambar-gambar benda makan yang aku dok masak tapi malas sungguh laaaa nak upload. hehehheeh ...
Ada gambar roti daging, roti hotdog .. homemade gitu. Lenguh tangan aku 2 hari dok menguli tepung sebab nak buat roti wooooo ... ekekekkeke ...

Jadi hati aku ni sungguh laaa nak menghabiskan je riwayat blog ni. Dari dok menyemak je takde sumbangan apa-apa. Lagipun orang yang dok baca dah makin kurang ... walaupun aku sebenarnya lagi suka kalau tak ramai yang baca ... boleh aku meraban ikut suka atok nenek opah tokwan aku. Tapi bila takde orang komen, aku rasa lain la pulak ... hahahahhaa
Baik tutup je la kan ... atau diVVIPkan ...

Korang (kalau ada yang baca la kan kan kan ...) tak bosan ke nengok blog ni? Tak rasa menyemak ke ibu anak lima ni dok meraban tah apa bendanya. hehehhehe ...

Pa'chik ... mu tak bosan ke weiiiiiiii? ekekekkee ...
Moh ler kita tutup blog secara berjemaah ... nak tak? hehehehehhe ...

8 comments:

Anonymous said...

aku baco lagi weh....

:)

Pa'chik said...

aku pun rasa nak tutup je blog tu... ekekek... malas dah la... dah tujuh ratus lebih... penin dah...

malas dah nak ngutuk.. ngata... ekekke...

izinni said...

mudin,
Alhamdulillah ... terima kasih la weh. aku pun baca mu punya tapi malas nak click kat kumen tu :D

pa'chik,
penin dan bosan kan kan kan ... ekkekeke

errr aku masih ada nafsu lagi la nak ngutuk ngata ni tapi nafsu malas tu melebihi segalanya ... hahahahaha

Pa'chik said...

malas laa.. asek nak kena ngutuk amnu je... dan pas ganung... hahaha...

Zuraini said...

Salam...

setiap hari tengok kot ada en3 baru... tapi kekadang tu mmg tak komen... idea tak der... :)

kenapa ek ada di antara orang-orang kita yang masih mengutamakan adat dari agama, sedangkan ada perpatah mengatakan andai berlakunya pertembungan di antara adat & agama/akidah, maka dahulukan agama/akidah... ni dah terbalik lak... :(

kingbinjai said...

bosan juga

Mak Su said...

uits?

izinni said...

pa'chik,
hehehehe ... kira azam baru la ni ek.

neen,
ohhh terima kasih atas pemberian. Anak-anak suka terutama irfan dan zinnirah. Irfan memang pandai buat sudoko ... dah setengah buku selesai. Zinnirah pulak seronok buat puzzles tu. CD je belum sempat nak tengok. InsyaAllah .. hujung minggu ni kot.
Suami saya suka serunding tu.
terima kasih banyak ye ...

king,
sama la kita ....

maksu,
ohhh ... baca blog maksu aku tak bosan. cuma tak tinggal jejak je. maksu sihat? :)