Saturday, December 20, 2008

Belum setahun ...



6 comments:

ńĕĕń said...

Salam...

ni semua gambar anak2 Izinni yang berlima tu ke?... semuanya lebih kurang serupa jer kan...

Pa'chik said...

jawab neen... dah acuan sama... :P

kecik tu dah leh jalan belum?

izinni said...

neen,
ya. depa la tu. serupa sebab sama ibu, sama ayah :D

pa'chik,
mu dah balik dari cuti ke?
ya la .. acuan sama, takan muka lain-lain pulak kan. hehehhe

yang kecik tu bertatih lagi .. 3,4 langkah jatuh ..
ngapa? ko nak ek kalau dah pandai jalan? :P

Pa'chik said...

tak nak ahhh yang baru pandai jalan... penat nak ngutip... asek nak bejalan je keje derang... hahaha... jumpa tangga... panjat...

izinni said...

pa'chik,
cheh! nak senang je :P

ohhh dia suka sangat panjat tangga. pantang lepa .. dah sampai tingkat atas nun. pastu bising sebab tak reti nak turun balik .. hehehhehe

-our- said...

semua dekat sama muka tp kalu tgk btul2 tiga yg atas hampir serupa, 4 & 5 tu sama tp ada lain skit dgn yg lain...ape pun hampir sama lah hehehehe