Monday, January 19, 2009

Doaku untuknya ...

Terlupa sungguh hp aku dah mati. Seharian hp aku yang dah kehabisan bateri aku biarkan begitu sahaja. Aku malas nak recharge. Tapi sebab esok sekolah, aku terpaksa recharge sebab kalau tak nanti alarm tak bunyi. Tengahmalam aku on hp dan terima phone message dari khairyn. Bila baca je, aku dah dejavu. Terus berderau darah aku. Terus teringat mak. Macam tu lah perasaan aku masa aku tau pasal mak masuk CCU. Berderau. Meremang.

Doa aku untuk abah hang, khairyn. Selesaikan apa yang patut dulu. Risau. Aku tau. Tapi selesaikan yang hari Selasa tu dulu. Tenangkan diri dan buat yang terbaik. Kalau tak nanti hang kena repeat. Hang mesti tak nak kan. So, do your extra best. Your abah would want that from you. Then, grab your bag and come home.

Take care, friend. InsyaAllah, he'll be alright.

Nota kecik-kenot:
p/s: Sampai spital melaka Selasa nanti, kirim salam maut kat doktor yang telah berjaya 'menghidupkan' abah hang tu ek. nanti buleh aku buat wasiat, kalau aku dah mati, aku nak suruh suami aku bawak je gi spital melaka untuk 'hidupkan' aku balik! :P

BENGONG punya doktor!

6 comments:

Pa'chik said...

semuga Allah hilangkan penderitaan itu dan disembuhkan dari penyakit, Ya Allah tuhan yang maha penyembuh. Tidak ada kesembuhan, hanya kesembuhan yang datang dari Allah, kesembuhan yang tidak berulang lagi. didalam tanganNya semua kebajikan dan Dia lah yang Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

Pa'chik said...

aku rasa nak tambahkan sedey ko lah...
masuk aahh SINI! SINI!!

izinni said...

AMIN ....

pa'chik,
thanks wei bagi link. cilaka betui babysitter tu. dah ler bunuh anak org, berlagak samseng lagi tu!

Anonymous said...

uish..link apa tu izi?

bapa khairyn sakit ke? moga cepat sembuh

Pa'chik said...

doktor tu cakap cam tu eh?
ishhh... banyak sangat tengok pilim tuh... huhuhu...
takziah buat dia ye...

izinni said...

doktor cina ... cakap pakai bahasa buku sungguh.
akan aku sampaikan ..