Saturday, May 03, 2008

Berlengas ... malas ...

... dek kerana cuaca yang panas sangat sekarang. Oleh kerana itu, aku jadi sangat sangat sangat sangat sangat sangat sungguh sungguh kemalasan. Malas sungguh nak menulis. Aku gi ziarah blog2 je dah melekit2 tangan aku. hehehhehe .. lagi ler malas. Aku memang ler nak ngabihkan citer Syabil tu tapi itu laaa ... MALASNYAAAAAA

9 comments:

Rynn Cowbra said...

xpe2.

malas2 lew pepuas,kak has.

janji ade sambungan cter syabil.
huhu!

Pa'chik said...

ko pakai leptop kan? kan?

duk lam bilik air la... ekekek...

achik said...

panas sungguh kan skang..
sambung la bila2 rajin.. :)

izinni said...

ryn,
malas berblog je tapi blog hopping rajin ... hehehe .. cuma tak tinggal komen je.

pa'chik,
errr .. bawak masuk laptop dalam bilik air? hahahaha .... aku BUKAN blogger tegar. ko penah buat ek? hahahahaha

achik,
ya. panas berdentum. malam ni sejuk sikit tapi lepas mengemas buku2, panas balik. tengah buat inventori koleksi buku2 kat umah ni. :D

mudin001 said...

kau cari kipas usb macam yang aku bagi kat pakchik tu lah. tak pun pinjam aje dengan pakchik. Haha! :D

so'od said...

we want sabin! we want sabin!

izinni said...

tok,
apa kata mu sedekah satu kat aku. eheheheh ... pa'chik yang jauh nun mu buleh bagi ... ini kan pulak jiran tetangga gitu. hahahaha

am,
Ya Ya Ya. I want sabin, too. Sabaq naaaa ...

akirasuri said...

Sambung cepat pat pat! :D

izinni said...

ati,
ya ya ... hehehhe