Wednesday, April 30, 2008

Penat ...



Baru balik dari Taiping. InsyaAllah ... kisah Syabil akan disambung. Maaf pada yang tunggu lama ... errr kalau ada laa ... hehehehe

6 comments:

Pa'chik said...

patut la ilang... balik kampung ghopenye...

aini fatimah hassan said...

Salam...

rehat secukupnya dulu, dah segar nnt sambunglah mana2 yang patut... citer pasal bebudak ni best... gambar dia org bila nak letak? tak sabar nak tengok... :-)

Jumaat pagi gi KL, jln2, buat2 lupa jap yg tu awal bulan & masa utk closing.

izinni said...

pa'chik,
mu carik aku ke?
opah masuk spital. ccu. tu yang pakat semua balik. dah masuk wad biasa pun.

aini,
gambar? semua gambar telah diupload ke dalam laptop kawan suami. jadi nak kena pinjam laptop dia untuk dikidnap gambar2 itu.
errr ... saya perasan kat blog khairyn, aini dah register blog kan.

akirasuri said...

Opah masuk spital?
Moga lekas-lekas baek ek.. Insya-Allah..

Kak has!
Selamat hari pekerja :D

Rynn Cowbra said...

selamat hari pekerja,kak has!

kak has la pekerja paling komited ryn penah jumpe selepas my own mamma.

hihik!

silalah hapdet ttg sabin agik yew.
*teruja*

CerminDiri said...

salam kehidupan,

lama tak singgah blog ni. dah bertukar rupanya, dari cerah ke gelap gelita.