Saturday, October 18, 2008

Sembunyi ...

Updated:

Inilah sebenarnya apa yang tersembunyi dibalik contengan menggunakan teknik 'air brush' itu. Hasilnya tidaklah seberapa tetapi cukup untuk mengabadikan sebuah permandangan padang yang luas yang dialiri sungai jernih, di balik langit yang membiru. Matahari memancarkan sinar memberi kehidupan pada flora dan fauna ciptaan yang Maha Esa.






4 comments:

Pa'chik said...

kat sini ada satu kedai nama dia sembunyi kefei... aku syak ada jual betina kat situ... pasalnya keliling tu semak.... hohoho....

CerminDiri said...

salam kehidupan,

makin ditenung, makin sakit pulak biji mata ni. jadi ambil keptusan tinggalkan ajelah. maaf.

PENDEKAR said...

ko buat aku pening....heh

;-)

izinni said...

pa'chik,
komoditi yang paling laris tu .. hehehe ... main syak je, cer skodeng pastu repot.

cermindiri,
kenapa tak pinjam kanta si conan tu aje? :)

pendekar,
hehe .. dah nama pun sembunyi.