Sunday, October 19, 2008

Ya .. Aku tahu ...

Ya Ya. Sebelum dicop cuai ... biar aku cop diri aku sendiri sebesar-besarnya. YA! AKU CUAI! Aku 'pandang rendah' akan kebolehan anak sendiri hingga mengundang kecelakaan. Kelewatan hanya beberapa saat telah mengundang penyesalan tak sudah :(

Ya Ya. Lepas ni aku akan letak pagar kat tangga tu.






:'(



6 comments:

cik ati ali yang comel :p said...

comelnya gigi ali.. :)

Dah campak atas bumbung blm? Dulu arwah Bapak saya pesan, kalau gigi atas buang kat tanah, kalau gigi bawah buang kat atas bumbung.. Hehe.. :D

pa'chik said...

isshhh... cemana leh tergolek weh?


err... baca kat musaasan ni... mau dia suh orang tangkap ko weh... :P

PENDEKAR said...

adoi....

;-)

teringat kat sepupu aku daniel, aku letak die atas meja sambil layan pelanggan, nyaris jatuh(opss dah jatuh) nasib sempat aku sambar, klu tak mampus....

kadang-kadang cuai sebab tak pernah berlaku, so ambil pelajaran, supaya tak patah lagi gigi budak comel tue....

;-)

izinni said...

ati yang gemoch (terbanggggg ...),

errr .. tak nak campak mana2. nak frame. hehehhe

po'chik,
errr .. akan diISAkan ke aku ni? huhuhu

pendekar,
ya ya .. memang tak pernah berlaku pada abang dan kakak dia yang 4 orang tu.
bukan takat ibu .. ali pun dah amik pelajaran .. dah tak pandang tangga dah. kalau tak asyik nak ke situ je .. huhuhu

Mak Su said...

saya ingat lagi masa saya dok di umah 2 tingkat, memang laki saya buat pintu kenit 1, di kaki tangga dan di atas, last2 rumah kami sudah jadik seghuper tadika, tapi tak per, utk keselamatan.

-our- said...

kanak2...expect the unexpected.. jgn kata yg dua tingkat, umah saya pntu dapur terpaksa pagar sbb anak buah ada yg suka main air, suka ngaco kat dapur.. so, sblum ada yg tersembam kat bilik air ke, lemas ke or terkena minyk panas terpaksa pagar pntu dapur. itu pun ada yg tergolek gak dari katil...adeh!