Friday, October 10, 2008

Bakal Menteri KekWa? ...

Ramalan aku .. dia akan diberi kerakyatan. Masuk umno sebab dia Muslim. Muslim adalah Melayu ikut perlembagaan. Melayu semua 'hak' umno. Kemudian dilantik senator. Jadi menteri KekWa. Maka cemerlanglah industri perfileman Malaya. Akak Pinky dapat bergelek sepanjang hari ... hahahaha ... geliga betul otal ali rustam.

Orang tua kata nak pikat hati suami melalui perutnya.
Kata ali rustam, nak pikat suami bakal PM, mestilah pikat isterinya dulu.

..... Aku sendiri tak tau nak rasa apa ... gembira, bangga atau duka.


Baca la berita ini. Berita paling menggembirakan rakyat MALAYA sebab Malaya BOLEH!



errr ... cacat ler sikit dato' s yang sorang ni ... kepala besor sikit dari badan ... pastu macam pompuan dalam pantang pulak la kat dahi tu. hahahaha ....

9 comments:

mudin001 said...

Hehheh!

Komen aku kat sini:
http://mudin001.com/2008/10/10/datuk-shah-rukh-khan-kempen-untuk-ali-rustam/

izinni said...

mudin,
ekekeke ... tersedak aku masa baca crawler time berita tadi. lawak paling kelakar ...

pa'chik said...

patutnya dia ajak la fergie ke... hahah...

tadi pun ada yang duk melubi kat kedai kawan aku... masuk dekat seribu kawan tuh... hahaha...

akuatik said...

errr..dia ni bumiputra ke nak masuk pertubuhan alif mim nun wau- sarkas tu

izinni said...

pa'chik,
fergie tak class la ...
awat mu tak join sekali .. hehhee

aqua,
errr .... dia muslim. ikut kamus kumpulan sarkas tu, kalau muslim kira bumiputra la. kalau dak tak kan jeanne dapat masuk sarkas gak. hehehhee ...

achik said...

mak aih.. ingatkan akak saja je tampal gambar shah rukh khan.. nak tersedak dgr kat era tadi pasal srk tu nak diberi dato.. besarnya la jasa srk tu kat malaysia ek.. bengong!!

ńĕĕń said...

Salam...

lawak antarabangsa apa lah yg depa nak buat ni... mengarut sungguh ... dah tak der orang lain yang lebih layak lagi ke?

ni kat ofis... saja dtg... nak beraya jap lagi... kebetulan masa buka ni, ada staf dr HR Dept., tunjuk kat dia (lelaki)... boleh dia ckp, dah bengong ke apa dia org ni? Tak sabar lak nak tunggu komen dari rakan2 sedept yang lain Isnin ni... almaklum kita org mmg dah kurang baca newspaper ni... banyak yang mengarut...

entah apa2lah Malaysia sekarang ni?... Apa jasa SRK yang besar sangat kat M'sia ni yang melayakan dia dianugerahkan pingat sebegitu???

khairyn said...

aku tengok ali rustam pas tu aku tengok khalil yaakob. lepas tu aku tengok video klip citer Kuch2 tu. (Aiyak! Sebab main kat Scotland kan!) Pas tu aku gelak sakan.

Mungkin otak aku lembap kena ujan malam tadi. Tak tau lah tapi aku gelak-gelak saja.

izinni said...

achik,
bukan takat bangang ... dungu sama.

neen,
tu la kan .. dari bagi kat manusia tu baik laa bagi kat ibu-ibu yang dah dapat anugerah ibu mithali tu kan. lagi banyak jasa depa sebab berjaya mendidik anak2 yang berjasa pada negara.

khairyn,
aku dah tak larat nak gelak. jumpa ati tadi pun dok pakat geleng kepala. hehhehhe