Monday, March 12, 2007

udah ler tu wei!


aku ni takde specific wallpaper. aku jenis cepat bosan. hari ni wallpaper aku .. kat atas tu. satellite view time malaysia dilanda jerebu.

yang bawah ni aku guna minggu lepas. anak sulung aku yang rongak yang suka gi demo. hehehhe


esok lusa tah bila-bila aku akan tukar lagi .. bergantung pada mood aku. aku rasa nak guna ni kot ... kot la kan.




19 comments:

Iman Mawaddah said...

Tu dia..minta satu bagi 3...over betui...hehe..

Pa'chik said...

weh, mi kari ke tu?

kau buat aku rasa nak menyusahkan mak aku saja la... tak guna...

izinni said...

iman,
lorrr baru tau aku over!? hehehhe sebab tu jangan tag aku lagi! hahahah

pa'chik,
mee kari ni kalau dalam kuah ada kerang lagi sedap. errr .. ko memang teruk, nyusahkan mak plak! masak sendiri la!

Pa'chik said...

mana reti weh.. kalau ladna, hailam buleh la.

cikgu maza said...

bestnyerrrr..............

izinni said...

pa'chik,
lorrrrrr ....

uikss ada cikgu la.
SELAMAT MALAM CIKGU MAZAAA! sila, sila, sila.
errr apa yang bestnyerrr ......?

Nor Azhar said...

Hapepun, tak aci betul gambar kari ikan tuhhhh

khairyn said...

nasib baik aku tak suka mee kuning.

errr tu ayam ke?

waaaaaaaaaa..... stok ayam dah abis!!!

akirasuri said...

had yang ketiga tu lemak berkrim disukai ramai!!
wah!! tetiba lapo plak..ha ha ha..

BaYu SenJa said...

akak buat saya rasa nak balik cepat la ke Malaysia. terliur ni....
akak, dahsyat betul la anak akak :)

kingbinjai said...

tembak je

Iman Mawaddah said...

Izi..kalau over sangat ..buatla kenduri mee kari kerang..ajak kami ramai2 datang makan..tak de la kempunan dok nengok gambo je hehehe

13may said...

wah! mi kari:D

zwitterion said...

nanti sy akan buat wallpaper laksa la pulak..sebab suka mkn laksa..arghh

Nor Azhar said...

Pagi nih tgk rhopernye mee kari ayam...

pesanan saya : Jangan beri komen waktu mengantuk! Hihihihihi

izinni said...

pak azhar,
kok dibilang kari ikan. enggak bisa dilihat yang itu mee kari ya? hehehhe

khairyn,
sebab tu aku letak mee kari bukan meehoon. heheheh next input kot .. khas untuk ko! hehehhe

akira,
huhuhuhu ... banyak lemak boleh tambah lemak kat badan! hehehehe

izinni said...

bayu,
hahahahaha sukaaaa!
irfan memang dasyat. bersemangat dia tu. ni 18hb ada demo lagi, dah tak sabar tu. hehehhe .. tapi mungkin tak bagi gi sebab esoknya dia ada ujian :)

king,
nak tembak apa? saya? hehehehe

iman,
tak boleh. nanti tak aci sebab ada yang dapat makan ada yang tak dapat sebab depa jauh! heheheh

izinni said...

May,
Nak? hehehhee

zwit,
hantu laksa ek? hahahah samalah kita. aku kalau buat satu periuk besar pastu dok ulang makan benda tu selagi tak abis. makanan lain dah tak nampak! hehehehe
lagi sorang si khairyn tuh!

pak azhar,
hehehehhe ... err dah try resipi biskut telur tu?

Pa'chik said...

dulu seorang kawan rumah sewa aku, mintak aku masakkan laksa. Aku cakap tak pandai.
Lepas tu, aku masuk dapur tengok dalam peti, takde pun laksa tu. Aku tanya dia mana laksanya?
Dekat rak pinggan katanya.
Bila aku tengok, takde pun.
Mana?
Ni.. ha.., kata dia sambil menunjukkan ke arah sebungkus bihun.
Baru aku tau, ropenya orang teganu panggil bihun laksa.